به گزارش وب‌سایت نود، امشب در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا دو تیم ناپولی و آرسنال از ساعت 23:30 در ورزشگاه سن پائولو به مصاف هم خواهند رفت. دیدار رفت این دو تیم با نتیجه 2-0 به سود توپچی ها به پایان رسید.

تیم شمال لندنی در آخرین دیدار خود در لیگ برتر انگلیس موفق شد با نتیجه 1-0 برابر واتفورد به پیروزی برسد و با روحیه خوبی پا به میدان خواهد گذاشت.

ناپولی نیز در خانه کیه‌وو 3-1 برنده شد تا کمی عملکرد آن‌ها در چند هفته اخیر بهبود یابد.

در دیدار امشب آرسنال دنیس سوارز، هکتور بیرین، راب هولدینگ و دنی ولبک را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت و همانطور که مشخص است، پتر چک به جای لنو در درون دروازه خواهد ایستاد.

آمار و ارقام اوپتا

آخرین پیروزی خانگی ناپولی برابر آرسنال به مرحله گروهی فصل 2013-14 لیگ قهرمانان برمی‌گردد که توانستند با نتیجه 2-0 به پیروزی برسند.

آخرین پیروزی خارج از خانه توپچی ها برابر یک تیم ایتالیایی به فصل قبل لیگ اروپا مقابل آث میلان بازمی‌گردد که موفق شدند با دو گل به برتری برسند.

ناپولی تاکنون در هشت دیدار که در دور رفت شکست خورده است، نتوانسته به دور بعد صعود کند. ناپولی آخرین بار در مرحله یک چهارم نهایی جام یوفا فصل 1988-89 توانستند شکست 2-0 مقابل یوونتوس را با پیروزی 3-0 در دیدار برگشت جبران کنند.

برد 2-0 آرسنال برابر ناپولی در دور رفت هفدهمین پیروزی توپچی‌ها در دیدارهای رفت تورنمنت های معتبر اروپایی است که توانستند با اختلاف 2 گل یا بیشتر به پیروز شوند. آن‌ها در شانزده بار پیشین نیز توانستند به دور بعدی راه پیدا کنند.

اونای امری بیشتر از هر مربی دیگری در مراحل حذفی لیگ اروپا به پیروزی رسیده است. او موفق شده است 25 بار برنده شود.