به گزارش هبرنگار مهر، یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از شکست یک بر صفر امروز شهرخودرو مقابل استقلال تهران در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفت: پیش بینی بازی سخت را داشتیم. با توجه به جو سنگین در استادیوم بود نیمه اول را متعادل گذراندیم اما استقلال درنیمه دوم فشار آورد.

سرمربی شهرخودرو افزود: موقعیت آنچنانی به آنها ندادیم. روی اشتباهات خودمان به حریف فرصت گلزنی دادیم. بازیکنان تیمم در حد خودشان بازی خوبی را ارائه کردند. به استقلال و هوادارانش بابت این برد تبریک می گویم.

وی تاکید کرد: به نظرم می توانستیم گل بزنیم و بازی مساوی شود. به هر حال امیدوارم خودمان را برای دیدار با سپاهان جمع و جور کنیم تا به شرایط خوب برسیم.

گل محمدی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه به نطر می رسید یونس شاکری انگیزه نداشت تصریح کرد: این موضوع را کاملا رد می کنم. اتفاقا تمام تیم انگیزه برد داشتند. بازیکنان شهرخودرو در طول فصل خوب بودند. شهرخودرو تیم جدیدی است و برای بزرگ شدن نیاز به چنین دیدارهایی دارد.

سرمربی شهرخودرو درباره اعتراض برخی هواداران استقلال به سبک بازی حریف افزود: وقتی مقابل تیمی مثل استقلال، توپ نداری باید دفاع کنی و نمی توانی کار دیگری انجام دهی.

وی درباره عدم گلزنی شهرخودرو در دو بازی متوالی که منجر به شکست مشهدی ها شد تاکید کرد: بیشتر از این بازی بابت باخت به صنعت نفت آبادان ناراحتم . تا نیم فصل هم خیلی مانده تا بخواهیم درباره نقل و انتقالات صحبت کنیم.