به گزارش خبرنگار مهر، وحید فاضلی عصر امروز در نشست خبری پیش از دیدار بازی فردا با تیم فولاد خوزستان، اظهار کرد: فولاد خوزستان تیمی خوب و سازمان‌یافته است که از مدیریت این باشگاه تا کادر فنی و بازیکنان جز نفرات شاخص هستند.

وی افزود: برنامه‌ها را با بازیکنان مرور کردیم و آماده بازی فردا هستیم و می‌رویم که به امید خدا بازی را خوبی برابر تیم قدرتمند فولاد داشته باشیم.

فاضلی به فشردگی بازی‌های لیگ برتر اشاره کرد و گفت: هفته گذشته بازی سختی را برابر پرسپولیس انجام دادیم و به لحاظ تمرینی نمی‌توانستیم کار زیادی را انجام دهیم و بیشتر به ریکاوری بازیکنان پرداختیم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در خصوص اختلاف با کادر فنی فولاد نیز گفت: کادر فنی فولاد از دوستان ما هستند و هیچ مشکلی نداریم اما ما در زمین رقابت با هم می‌کنیم و بیرون زمین با هم دوست هستیم.

فاضلی با اشاره به اینکه امیدوارم فردا هر دو تیم بازی خوبی را ارائه بدهند، عنوان کرد: ما نسبت به فصل گذشته تغییرات زیادی را داشتیم اما از عملکرد بازیکنانم راضی هستم.

بازی تیم‌های فولاد خوزستان و نساجی مازندران از هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، از ساعت ۱۶ و ۴۵ دقیقه فردا در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان آغاز می‌شود.