ستار همدانی در گفتگو با خبرنگار مهر و در خصوص حذف احتمالی سرخابی ها از لیگ قهرمانان گفت: این موضوع از انتخاب غلط مدیریتی شکل می گیرد. مدیرانی که اشاره می کنند ولی عمل نکردند و باعث شدند کار به اینجا کشیده شود. مشکلات از جانب مدیران گذشته دو تیم همچنان ادامه دارد و استقلال و پرسپولیس همیشه در گیر این اتفاقات تخلف خواهند بود.

وی در ادامه گفت: وزارتخانه ای که متولی این دو تیم است باید زودتر از اینها دست به کار می شد تا چنین شرایطی برای سرخابی ها به وجود نیاید. آنقدر دیر تصمیم گرفتیم تا حالا به تکاپو افتاده ایم تا بتوانیم حضور استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان را تثبیت کنیم اما ای اف سی با کسی شوخی ندارد. آنها طبق قوانین کارشان را انجام می دهندو اجازه بی قانونی نمی دهند. شاید اگر حق پخش تلویزیونی در این چند سال به دو تیم داده می شد و مشکلات مالی آنها حل می شد شاهد این اتفاق تلخ نبودیم.

همدانی در مورد جلسات اضطراری که این چند روز برگزار می‌شود گفت: این جلسات تنها برای سرگرمی است. ما زمان را از دست دادیم و حالا به دنبال این هستیم که با چند جلسه کار را تمام کنیم. بهتر بود قبل از اینکه این اتفاق بیافتد این جلسات را برگزار می کردیم هر چند که بعید می دانم برگزاری این نشست ها هم تاثیری داشته باشد.

هافبک پیشین استقلال در مورد دیدار آبی پوشان برابر شهر خودرو مشهد و پیروزی سه بر صفر برابر این تیم گفت: استقلال با توجه به برد خوبی که به دست آورد صدرنشین لیگ شد. در این بازی ژستد گل زد. استقلال گلی دریافت نکرد و آبی پوشان صدرنشین شدند و این باعث شد تا هواداران از این پیروزی و صدرنشین خوشحال شوند.

وی در ادامه افزود: حسینی درون دروازه توانایی هایش را ثابت کرده. یزدانی با اعتماد به نفس بازی می کند و یک سر و گردن از فوتبال ما بالاتر رفته است. مهدی پور در خط هافبک تاثیرگذارترین بازیکن است. خوشبختانه مهاجمان ما پایشان به گلزنی باز شده، حفظ توپ ژستد عالی است و موج حملات دوم با حرکت های او شروع می‌شود و در نهایت آبی ها سه گل وارد دروازه حریف می کنند اما هنوز کادر فنی و هواداران از بازی تیم شان رضایت ندارند. آبی ها باید هماهنگ تر و بهتر باشند. البته به زمان نیاز دارند تا بتوانند رفته رفته هماهنگ تر شده تا کارهای تاکتیکی خود را در زمین اجرا کنند.

همدانی در خصوص دیدار روز چهارشنبه هفته جاری استقلال برابر فولاد خوزستان گفت: فولاد همیشه یک تیم خوب و قدرتمند بوده. از ساختار خوبی برخوردار است، یک باشگاه واقعی است. کاملا حرفه ای عمل می کند و یک سرمربی خوب و با تجربه دارد که سالها در اروپا بازی کرده. این دیدار می تواند یکی از بهترین بازیهای دور رفت باشد. استقلال بازی روانی از خود مقابل شهر خودرو به نمایش گذاشت. هر دو تیم باید در مهره چینی دقت کافی داشته باشند. این یکی از سخت ترین بازیها است و هر تیمی که از موقعیت هایش بهتر استفاده کند به طور حتم سه امتیاز را از آن خود خواهند کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: فولاد شرایط شهر خودرو را ندارد بازیکنانی به مراتب با تجربه تر و قوی تر در اختیار دارد. بنابراین کار برای استقلال سخت تر خواهد بود اما با توجه به روند موفقیت های استقلال و شرایط روحی خوبی که آبی پوشان دارند پیروزی در این دیدار برای استقلال دور از دسترس نخواهد بود.