به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسابقات تنیس ویمبلدون - سومین گرنداسلم فصل تنیس - روز گذشته (شنبه) یک میهمان ویژه داشت؛ پپ گواردیولا.

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی که در حال سپری کردن تعطیلات تابستانی‌اش است، به همراه همسر و دخترش به مجموعه آل انگلند تنیس کلاب لندن رفت تا نبرد حساس میان نواک جوکوویچ، پرافتخارترین تنیسور جهان و و الکسی پوپیرین را تماشا کند.

پپ این بازی را از سکوی رویال‌باکس سنترکورت و در کنار مشاهیری مانند کنچیتا مارتینس قهرمان سال 1997 رقابت‌های ویمبلدون و مارک فیلیپوسیس نایب قهرمان این رقابت‌ها در سال 2003 و روی هاجسون سرمربی سابق تیم ملی انگلیس تماشا کرد. پیش از این بازی، گواردیولا نظاره‌گر مصاف الکساندر زورف نفر پنجم رده‌بندی تنیس و کامرون نوری از بریتانیا هم بود که این بازی یک حاشیه جالب هم داشت.

 

زورف پس از دیدن گواردیولا روی سکو‌ها، با اشاره به او گفت: بازی در این زمین زیبا و مقابل رویال باکس که ما امروز در آن کلی میهمان فوق‌العاده داریم، باعث افتخار است. برای من اینکه بازی‌ام را یک اسطوره فوتبالی مانند پپ گواردیولا تماشا کند، کمی استرس‌زا بود. با این حال از او به خاطر اینکه به اینجا آمد تشکر می‌کنم. برای من واقعاً مایه افتخار بود.

ستاره آلمانی سپس به گواردیولا پیشنهاد داد که یک بار دیگر به بوندس‌لیگا برود و هدایت تیم قبلی‌اش را برعهده بگیرد که این اظهارنظر او با خنده خودش و اطرافیانش همراه شد به ویژه که بایرن مونیخ اخیراً وینسنت کمپانی را به عنوان سرمربی استخدام کرده است. زورف گفت: فکر می‌کنم بایرن مونیخ به یک مربی نیاز داشته باشد!

مرد شماره 5 تنیس جهان در پایان برای گواردیولا یک پیشنهاد کاری داشت. او خطاب به سرمربی سابق بارسلونا گفت: اگر از فوتبال خسته شده‌ای، می‌‌توانی بیایی و هر وقت که خواستی مرا تمرین بدهی.

گواردیولا هم در حالی که لبخند به لب داشت، با اشاره دست دعوت ستاره آلمان را رد کرد.