به گزارش خبرگزاری تسنیم جود بلینگام می‌گوید امیدوار است این تیم‌‌های ملی انگلیس و اسپانیا باشند که روز 14 جولای در ورزشگاه المپیک برلین بازی نهایی رقابت‌های یورو 2024 را برگزار می‌کنند.

انگلیسی‌ها شب گذشته (شنبه) در ضربات پنالتی سوئیس را حذف کردند و به مرحله نیمه نهایی راه یافتند جایی که باید به مصاف هلند بروند. این بازی روز چهارشنبه در ورزشگاه سیگنال ایدوناپارک شهر دورتموند برگزار خواهد شد.

برنده آن بازی حریف برنده نبرد تیم‌های ملی اسپانیا و فرانسه خواهد بود و بلینگام امیدوار است که ماتادورها با غلبه بر خروس‌‌ها فینالیست شوند تا او با هم‌تیمی‌های اسپانیایی‌اش در رئال مادرید، روبه‌رو شود.

 

بلینگام پس از پیروزی تیمش برابر سوئیس گفت: اسپانیا در سه هفته اخیر بازی‌های بسیار خوبی انجام داده است. بنابراین هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. امیدوارم که در فینال با اسپانیا روبه‌رو شویم. آنها واقعاً خوب بازی می‌کنند.

انگلیس سه سال پیش در فینال خانگی‌ یورو 2020 مغلوب ایتالیا شد، اما امسال و با توجه به نمایش‌هایی که شاگردان گرت ساوت‌گیت از ابتدای جام تا کنون ارائه کرده‌اند، شانس آنها برای پایان دادن به انتظار طولانی مدت‌شان جهت قهرمانی در یک تورنمنت مهم بسیار کمتر از دوره قبلی به نظر می‌رسد.

تیم‌های ملی اسپانیا و انگلیس از سال 1996 به بعد هرگز در جام ملت‌های اروپا با یکدیگر روبه‌رو نشده‌اند که در آن سال انگلیس با پیروزی در ضربات پنالتی، به مرحله نیمه نهایی رسید.