به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه منچستریونایتد که برای تقویت خط حمله اریک تن‌هاخ برای فصل پیش رو به دنبال به خدمت گرفتن یاشوا زیرکزی از بولونیا بود، سرانجام با این باشگاه ایتالیایی بر سر انتقال این مهاجم هلندی به اولدترافورد به توافق رسید.

فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناش ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا در این خصوص خبر داد؛ پیوستن زیرکزی به منچستریونایتد قطعی شده و منچستریونایتد بند فسخ این بازیکن را  فعال نخواهد کرد و به جایش این انتقال را با رقمی کمی بیش از 40 میلیون یورو در اقساطی سه ساله عملی می‌کند.

زیرکزی 23 ساله که با امضای قراردادی پنج ساله با قابلیت تمدید برای سال ششم به منچستریوناتید ملحق خواهد شد، قرار است امروز (جمعه) در تست‌های پزشکی منچستریونایتد شرکت کند و سپس با امضای قرارداد تبدیل به اولین خرید دوران INOES (مالک بخش ورزشی باشگاه منچستریونایتد) خواهد شد.

یاشوا زیرکزی که فصل گذشته در بولونیا عملکرد قابل قبولی از خود ارائه کرد و در 37 بازی آمار 12 گل زده و هفت پاس گل را بر جای گذاشت، مورد توجه باشگاه میلان هم قرار داشت، اما در نهایت ترجیح داد برای ادامه دوران حرفه‌ای‌اش راهی لیگ برتر انگلیس شود.