به گزارش خبرنگار مهر، ساکت الهامی ظهر امروز چهارشنبه در نشست خبری قبل از بازی تیم تراکتور برابر نساجی قائم شهر گفت: فردا آخرین بازی نیم‌فصل اول است و تیم‌ها کاملاً از هم شناخت دارند.

وی با بیان اینکه بازی‌های لیگ برتر در فصل جاری تاکتیکی و پرفشار برگزار می‌شود، ادامه داد: بازی فردا برای هر دو تیم سخت خواهد بود، چرا که شناخت خوبی از هم دارند.

سرمربی نساجی درباره مصدومان و محرومان تیمش نیز گفت: کریم اسلامی محروم بوده و فردا در ترکیب نیست. مصدوم هم نداریم و همه بازیکنان آماده هستند.

الهامی در خصوص تیم تراکتور نیز گفت: تراکتور روز به روز پیشرفت کرده و تیم بسیار خوبی است. جایگاه این تیم اینجای جدول نیست و بسیار بالاتر است. قطعاً با بازی‌هایی که در دو سه هفته گذشته انجام داده این موضوع را نشان داده است.

وی در ادامه افزود: ما هم تیم خوبی هستیم و رفته رفته بهتر شدیم. سخت بودن بازی فردا را لمس کردیم و می‌دانیم بازی سختی داریم.

سرمربی نساجی با اشاره به جسارت بالای بازیکنان تیمش ابراز داشت: باید با تمرکز لازم مثل بازی‌های گذشته و با جسارت و جنگندگی بیشتر وارد زمین شویم. امیدوارم فردا تیمی که شایسته‌تر است پیروز شود.